Medewerker planning / administratief medewerker B (8 - 16 uur)
Vind je het een uitdaging om alles piekfijn voor elkaar te hebben? Krijg je energie als het is gelukt om de planning kloppend te maken en iedereen tevreden is? Werk je secuur en geordend? Ben je klantgericht, vriendelijk en schrijf je zonder al te veel spelfouten?
Solliciteer dan naar de functie van administratief medewerker bij Zand op de Mat!
· Je bent gestructureerd en precies in je werk;
· Je bent vriendelijk en klantgericht;
· Het werken met een softwareprogramma gaat je goed af;
· Je kan goed overzicht houden en weet hoofd- en bijzaken te scheiden;
· Je hebt inzicht en bedenkt goede oplossingen;
· Je werkt graag en goed zelfstandig maar weet wel goed de connectie te maken met het team en ouders;
Je voert allerlei voorkomende administratieve taken uit voor ons kindcentrum. Van het maken van de personeelsplanning tot het beantwoorden van de mail en het controleren van de personeelsuren. Het opmaken en versturen van nieuwsbrieven. Even een cadeautje halen voor een collega, een kaartje sturen naar ouders die net een baby hebben gekregen; ook dit soort klusjes behoren tot je werk. Een leuke, afwisselende baan dus!
Je werkt 2 of 3 ochtenden van 4 uur. De dagen zijn in overleg. Je wisselt de locaties af waar je werkt zodat je alle collega’s leert kennen en er korte lijnen zijn. Je woont in of rondom Arnhem. Als je graag meer dan 12 uur op contract wilt en je hebt een passend diploma om als pedagogisch professional te werken is het mogelijk om ook wat uren op de groep ingepland te worden.
Salariëring en arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Kinderopvang. Schaal 6.
Is deze functie je op het lijf geschreven? Dan horen we graag van je voor 20 oktober 2025.
Solliciteer dan naar de functie van administratief medewerker bij Zand op de Mat!
· Je bent gestructureerd en precies in je werk;
· Je bent vriendelijk en klantgericht;
· Het werken met een softwareprogramma gaat je goed af;
· Je kan goed overzicht houden en weet hoofd- en bijzaken te scheiden;
· Je hebt inzicht en bedenkt goede oplossingen;
· Je werkt graag en goed zelfstandig maar weet wel goed de connectie te maken met het team en ouders;
Je voert allerlei voorkomende administratieve taken uit voor ons kindcentrum. Van het maken van de personeelsplanning tot het beantwoorden van de mail en het controleren van de personeelsuren. Het opmaken en versturen van nieuwsbrieven. Even een cadeautje halen voor een collega, een kaartje sturen naar ouders die net een baby hebben gekregen; ook dit soort klusjes behoren tot je werk. Een leuke, afwisselende baan dus!
Je werkt 2 of 3 ochtenden van 4 uur. De dagen zijn in overleg. Je wisselt de locaties af waar je werkt zodat je alle collega’s leert kennen en er korte lijnen zijn. Je woont in of rondom Arnhem. Als je graag meer dan 12 uur op contract wilt en je hebt een passend diploma om als pedagogisch professional te werken is het mogelijk om ook wat uren op de groep ingepland te worden.
Salariëring en arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Kinderopvang. Schaal 6.
Is deze functie je op het lijf geschreven? Dan horen we graag van je voor 20 oktober 2025.